Familie Lanslots

Stuur

Familie Lanslots

een bericht

Bedankt! Je bericht is verzonden.
Er is iets mis gegaan... Probeer het opnieuw.

Over

Familie Lanslots

Afkomstig uit:

België

Ik ben Sander, aardbeienteler bij Coöperatie Hoogstraten en trotse derde generatie binnen ons familiebedrijf. De passie voor aardbeien werd van generatie op generatie doorgegeven, en vandaag zet ik die traditie met veel enthousiasme verder. Elke dag werk ik samen met mijn team aan het telen van heerlijke, smaakvolle aardbeien. In onze serres geven we elke plant de zorg die ze nodig heeft, met respect voor de natuur en aandacht voor kwaliteit. Zo kunnen we elke ochtend de rijpste en zoetste aardbeien oogsten. Een typische werkdag begint vroeg. Terwijl onze medewerkers zich bezighouden met het onderhouden van de planten en het plukken van de aardbeien, zorg ik ervoor dat het bedrijf toekomstgericht wordt bestuurd. Ik hou me bezig met de planning, investeringen en de verdere ontwikkeling van ons bedrijf, zodat we ook in de toekomst kunnen blijven groeien en innoveren. Toen we begonnen, teelden we uitsluitend het klassieke ras Elsanta. Al snel kwamen daar andere rassen bij. Vandaag telen we onder andere Fandango, Parlando, Lady Emma, Murano en Florice. Die variatie maakt het werk bijzonder boeiend. Elk ras heeft zijn eigen kenmerken en kwaliteiten, waardoor we in elk seizoen kunnen kiezen voor het ras dat op dat moment het mooiste resultaat geeft. Het mooiste aan mijn job? Mensen laten genieten van een écht lekkere aardbei. Zelf eet ik aardbeien het liefst gewoon puur: ongewassen en zonder suiker, rechtstreeks van de plant. Zo komt hun natuurlijke smaak voor mij het beste tot zijn recht. Ik ben dan ook trots dat onze aardbeien het Hoogstraten-label dragen. Het is een fijne gedachte dat we elke dag opnieuw mogen bijdragen aan een product waar zoveel mensen van genieten.

Familie Lanslots

Over

Ik ben Sander, aardbeienteler bij Coöperatie Hoogstraten en trotse derde generatie binnen ons familiebedrijf. De passie voor aardbeien werd van generatie op generatie doorgegeven, en vandaag zet ik die traditie met veel enthousiasme verder. Elke dag werk ik samen met mijn team aan het telen van heerlijke, smaakvolle aardbeien. In onze serres geven we elke plant de zorg die ze nodig heeft, met respect voor de natuur en aandacht voor kwaliteit. Zo kunnen we elke ochtend de rijpste en zoetste aardbeien oogsten. Een typische werkdag begint vroeg. Terwijl onze medewerkers zich bezighouden met het onderhouden van de planten en het plukken van de aardbeien, zorg ik ervoor dat het bedrijf toekomstgericht wordt bestuurd. Ik hou me bezig met de planning, investeringen en de verdere ontwikkeling van ons bedrijf, zodat we ook in de toekomst kunnen blijven groeien en innoveren. Toen we begonnen, teelden we uitsluitend het klassieke ras Elsanta. Al snel kwamen daar andere rassen bij. Vandaag telen we onder andere Fandango, Parlando, Lady Emma, Murano en Florice. Die variatie maakt het werk bijzonder boeiend. Elk ras heeft zijn eigen kenmerken en kwaliteiten, waardoor we in elk seizoen kunnen kiezen voor het ras dat op dat moment het mooiste resultaat geeft. Het mooiste aan mijn job? Mensen laten genieten van een écht lekkere aardbei. Zelf eet ik aardbeien het liefst gewoon puur: ongewassen en zonder suiker, rechtstreeks van de plant. Zo komt hun natuurlijke smaak voor mij het beste tot zijn recht. Ik ben dan ook trots dat onze aardbeien het Hoogstraten-label dragen. Het is een fijne gedachte dat we elke dag opnieuw mogen bijdragen aan een product waar zoveel mensen van genieten.

Product

Laat 

Familie Lanslots

iets weten

Bedankt! Je bericht is verzonden.
Er is iets mis gegaan... Probeer het opnieuw.

Meer vragen?

Ontdek hier onze veelgestelde vragen.

Recepten met

aardbeien